رئیس پلیس راهور استان با اشاره به آماده باش همیاران پلیس در تعطیلات نوروزی گفت: بیش از 60هزار دانش آموز کرمانشاهی در طول سال تحصیلی تحت آموزش پلیس راهور قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به آماده باش همیاران پلیس در تعطیلات نوروزی گفت: بیش از ۶۰هزار دانش آموز کرمانشاهی در طول سال تحصیلی تحت آموزش پلیس راهور قرار گرفتند.

به گزارش چویر نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ محمد حیدری” اظهار داشت: همیاران پلیس بازوان توانمند پلیس راهور در برخورد با تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات هستند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به شعار “راننده خوب زاده نمی شود بلکه تربیت می شود” عنوان داشت: کارشناسان مجرب پلیس راهور در طول سال تحصیلی در مدارس حضور یافته و دانش آموزان را با قوانین و مقررات آشنا می کنند ، چرا که همه ما معتقدیم برای داشتن معابر ایمن و رانندگان قانونمند، باید از دوران کودکی فرهنگ ترافیک نهادینه شود.

این مقام انتظامی افزود: آموزش کودکان و دانش آموزان ضمن ایجاد خودایمنی برای این قشر آسیب پذیر، می تواند بر رفتار رانندگان و کاهش تخلفات رانندگی از سوی والدین و اعضاء خانواده بسیار تأثیر گذار باشد.

سرهنگ محمد حیدری در پایان تصریح کرد: به کارکنان پلیس راهور استان ابلاغ شده است که در ایام سفرهای نوروزی، گزارشات واصله از همیاران پلیس را بررسی و درنهایت احترام با راننده خاطی وفق قوانین و مقررات رفتار نمایند..

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس کرمانشاه