نشست هم اندیشی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آباد غرب با اصحاب رسانه در محل سالن مرصاد فرمانداری اسلام اباد برگزار شد.

نشست هم اندیشی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آباد غرب با اصحاب رسانه در محل سالن مرصاد فرمانداری اسلام اباد برگزار شد.
به گزارش چویر نیوز عصر روز یکشنبه (۸ تیرماه) حمیدرضا کرمی فرماندار و بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در نشست هم اندیشی با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور پیدا کردند.
در این نشست اصحاب رسانه به طرح پیشنهادات، نکته نظرات و انتقادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات این شهرستان و برگزاری هرچه با شکوه تر اربعین پرداختند.


در ادامه فرماندار اسلام آباد با آرزوی قبولی عزاداری همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام و عرض تبریک به مناسبت سالروز عملیات با شکوه مرصاد اظهار نمود: هدف اصلی این نشست پیرامون موضوع مهم مراسم اربعین می باشد.
کرمی افزود: رویداد اربعین مسئله ای اداری نیست بلکه بحثی اعتقادی و فراتر از یک وظیفه اداری است.
وی گفت: همه ی ما شیعه آقا ابا عبدالله الحسین(ع) هستیم و وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ اربعین تلاش کنیم وظیفه ی ما این است که فلسفه و هدف اربعین که یک برنامه جهانی است را برای تبیین مکتب امام حسین(ع) و مکتب تشیع تبیین نمایم.
کرمی از تمامی دستگاه های دولتی در شهرستان خواست که با تمام توان در خدمت برگزاری هرچه بهتر این رویداد و ارائه خدمت به زائران اربعین باشند.
فرماندار اسلام آباد برنامه ها و اقدامات فرمانداری را چنین تشریح کرد:
ساخت ۸۶ چشمه دسشتشویی
-ساماندهی نمازخانه های مبادی ورودی شهر
– رفع مشکل روشنایی معابر و پارک ها
-بروز رسانی اطلاعات و آمار در بخش های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و…
-تقویت روابط عمومی ادارات و تاکید بر افزایش تعامل با رسانه ها برای انعکاس اقدامات انجام شده
-زیباسازی مبلمان شهری
-انتقال دست فروشان و ماشین داران به مکان از پیش طراحی شده

تهیه و تنظیم: فریبا مرادپناه

  • منبع خبر : چویرنیوز