معاون گردشگری استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۶۵ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی استان خبرداد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۶۵ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی استان خبرداد.

به گزارش چویر نیوز به نقل از ایسنا علی صابر با تاکید براینکه ظرفیت خوبی برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه فراهم شده، اظهارکرد: علاوه بر ظرفیت مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، هتل بوتیک‌ها، خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی، سایر دستگاه‌ها همچون شهرداری و آموزش و پرورش هم ظرفیت هایی را برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی جهت اسکان میهمانان نوروزی در استان نداریم و برای شرایط بارانی هم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم در سالن‌های ورزشی اسکان داده شوند.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: از بیستم اسفند تا هفتم فروردین جمعا ۱۶۵ هزار و ۵۹۷ میهمان نوروزی در مراکز اقامتی و فضاهای در نظر گرفته شده در استان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین طی این مدت یک میلیون و ۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی استان بازدید کرده اند.

به گفته این مسئول، تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری استان در ایام نوروز قرار دارند.

صابر در ادامه در خصوص بازدیدهای نظارتی از مراکز و امکان ارائه دهنده خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی هم گفت: در این مدت ۵۵۹ فقره بازدید نظارتی صورت گرفته که منجر به ۴۱ مورد تشویق، ۶۸ مورد تذکر، ۱۰ مورد اخطار کتبی و ۱۰ مورد تعلیق شده است.

وی اعلام کرد: همچنین در این ایام گردشگران و میهمانان نوروزی ۱۰ فقره شکایت در مورد نحوه خدمات دهی دفاتر خدماتی، مراکز پذیرایی و بین راهی و … داشته‌اند که به همه آنها رسیدگی شده است.

  • منبع خبر : ایسنا