معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۹ درصدی جابجایی مسافر در استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش چویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محمد احمدی گفت: طی سه روزابتدایی سال ۱۶ هزار و ۴۷۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.
وی گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا روز سوم ۵ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی بوس ۷ هزار و ۵۱۳ مسافر است که نسبت به سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری ۳ هزار و ۸۹۳ نفر بوده که نسبت به سال قبل در همین بازده زمانی ۲۹ درصد افزایش داشته است.
احمدی عنوان کرد که مسافران محترم حمل و نقل جاده ای درصورت داشتن شکایت می توانند؛ از طریق بنر های نصب شده در پایانه های مسافری و اسکن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شکایات مسافران جادهای در سایت ۱۴۱ هدایت شوند و موضوع مربوط به شکایت خود را ثبت کنند.
وی افزود: پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری برای پیگیری صادر می شود که از طریق آن می توانند، نتیجه رسیدگی به شکایت و اقدام انجام شده را پیگیری نمایند.
احمدی یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانههای مسافری استان، مردم میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در طول شبانه روز اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.
- منبع خبر : روابط عمومی اداره کل راهداری استان کرمانشاه
Thursday, 1 June , 2023