هیات داوران جشنواره ملى تئاتر کوتاه طنز مجازی «#درخانه_بمانیم» پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ جشنواره ملى تئاتر کوتاه طنز مجازی «#درخانه_بمانیم» در بخش های نمایشی، استندآپ و نمایش عروسکی […]

هیات داوران جشنواره ملى تئاتر کوتاه طنز مجازی «#درخانه_بمانیم» پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ جشنواره ملى تئاتر کوتاه طنز مجازی «#درخانه_بمانیم» در بخش های نمایشی، استندآپ و نمایش عروسکی و کودک با رویکرد طنز در ماه های اسفند۹۸ و فروردین۹۹ به صورت مجازی توسط انجمن نمایش کرمانشاه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد که به دلیل شرایط موجود و همه گیری بیشتر ویروس کرونا، مراسم اختتامیه به تأخیر افتاد.

سه شنبه (۱۸ آذر) با حضور مدیرکل، معاون هنری و سینمایی ، مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن نمایش و تنی چند از پیشکسوتان تئاتر و اعضاى هیئت نظارت نمایش استان کرمانشاه، مراسم اختتامیه برگزار و به صورت نمادین از ۲ نفر از برگزیدگان (غزل شاه آبادی و بیتا مرادی) تقدیر به عمل آمد و جوایز ایشان اهداء شد.

شایان ذکر است؛ هیات داوران این جشنواره متشکل از ابراهیم مرادی، هاشم پور محمدی و حسین نادری بود که پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسالی به دبیرخانه ۱۴ اثر را بدون اولویت انتخاب کردند.

اسامی منتخبین به شرح زیر می باشد:

* بخش نمایشی واستندآپ
۱-مهران میرزایی ومیثم هرندی/ گرگان
۲-داوود پارسا / گچساران
۳- بیتا مرادی / کرمانشاه
۴-هومن ایرانمنش / مازنداران
۵- کاظم وفادار شوشتری / خوزستان
۶- اسد عزیزی از کرمانشاه

* بخش عروسکی و کودک
۱-فائزه عجملو / تهران
۲- غزل شاه آبادی / کرمانشاه
۳- مارال خدادادی/ خوزستان
۴- مهرناز فرجی / خوزستان
۵- پوریا امامی / اصفهان
۶- یسنا امدادی / کرمان
۷- الینا بازوندی / مشهد
۸- ژینا احمدی / کرمانشاه

یادآور می شود؛ جوایز دیگر برگزیدگان شهرستان ها برای آنان، ارسال خواهد شد.