به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، جلسه توجیهی انجام واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر برون کوچ و درون کوچ با حضور سران عشایر درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۸ در محل سالن جلسات اداره کل امور عشایری برگزار گردید. دکتر حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان در جمع نمایندگان عشایر با اشاره به مکاتبات صورت گرفته […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، جلسه توجیهی انجام واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر برون کوچ و درون کوچ با حضور سران عشایر درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۸ در محل سالن جلسات اداره کل امور عشایری برگزار گردید.
دکتر حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان در جمع نمایندگان عشایر با اشاره به مکاتبات صورت گرفته شد جهت رایگان نمودن واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر در سال جاری، همکاری و مساعدت عشایر را تضمین کننده موفقیت این طرح عنوان کرد و از سران عشایر خواست نهایت همکاری را در این راستا با اکیپ های واکسیناتور دامپزشکی داشته باشند.
در ادامه جلسه دکتر همتی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی عنوان نمود: طرح همزمان مایه کوبی دام سبک و سنگین استان علیه بیماری تب برفکی از ابتدای دی ماه سال جاری شروع شد و به مدت ۲ ماه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود در این طرح بالغ بر ۱۸۰۰۰۰۰ راس دام سبک و ۵۰۰۰۰ راس دام سنگین بصورت کاملا رایگان علیه این بیماری واکسینه شوند.
در ادامه این برنامه مهندس بیات سرپرست اداره کل امور عشایری استان ضمن تشکر از خدمات مؤثر و جهادی اداره کل دامپزشکی استان عنوان داشت: واکسیناسیون و بیمه نمودن دام ها از عوامل مؤثر در ارتقاء سطح تولید و جلوگیری از بروز خسارات برای عشایر است که این اداره کل با تمام ظرفیت موجود به انجام موفق این طرح کمک خواهد کرد .