رویداد "فیلمساز آینده" با هدف شناسایی و توانمندسازی نوجوانان علاقمند به فیلمسازی از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده است.

رویداد “فیلمساز آینده” با هدف شناسایی و توانمندسازی نوجوانان علاقمند به فیلمسازی از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده است.
به گزارش چویرنیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، علی حقیقی کارشناس هنرهای تصویری این حوزه گفت: هدف از برگزاری این رویداد، پرورش نسل جدید و توانمند سازی هنرمندان کرمانشاهی است که در مسیر تولید آثار فاخر هنری در قالب های فیلم کوتاه، مستند، ووکس پاپ، نماهنگ و … قرار می گیرند.
علی حقیقی افزود: نوجوانان مستعد کرمانشاهی، در این رویداد با فراگرفتن ایده پردازی، تصویریرداری و تدوین در کلاس ها و کارگاه ها، اولین قدم در جهت فیلمساز شدن را برمی دارند.
وی عنوان کرد: در نخستین روز این دوره آموزشی، پس از آیین افتتاحیه، کارگاه های ایده پردازی و انتقال تجربه توسط بنیامنین ایثاری کارگردان کرمانشاهی تشکیل شد.
ایستگاه اول رویداد آموزشی “فیلمساز آینده” به میزبانی حوزه هنری استان کرمانشاه از روز جمعه ۲۶ تیرماه آغاز شده است و تا ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ طی ۶ روز آموزش فشرده خاتمه خواهد یافت.

  • منبع خبر : روابط عمومی حوزه هنری