شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر توانسته ایم در تحقق بودجه شهرداری موفق عمل کنیم گفت:فعالیتهای گروهی همیشه نتیجه بخش بوده و کاری که بصورت تیمی و با همدلی باشدثمره آن،کیفیت مطلوب خدمات به شهروندان و توسعه شهر خواهد بود. به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه در نشست درآمدی شهرداری […]

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر توانسته ایم در تحقق بودجه شهرداری موفق عمل کنیم گفت:فعالیتهای گروهی همیشه نتیجه بخش بوده و کاری که بصورت تیمی و با همدلی باشدثمره آن،کیفیت مطلوب خدمات به شهروندان و توسعه شهر خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه در نشست درآمدی شهرداری که با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد دکتر طلوعی اظهار کرد:اگر در شهر کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری اتفاقات مناسب و خوشایندی در حال رخ دادن است که مرهون همبستگی وتلاش کارکنان،مدیران وحمایت استاندار محترم و نمایندگانی است که در شورا ی اسلامی شهر بدور از جنجال و حاشیه از تصمیمات و برنامه ریزی های شهرداری استقبال میکنند

دکتر طلوعی با بیان اینکه کار و فعالیت برای خدمت به جامعه شهروندی در شرایط بحرانی با فضای عادی که همدلی و احترام در آن حاکم باشدقطعا تفاوت خواهد داشتافزود:در حالی که شرایط سخت اقتصادی به واسطه تحریم های نا عادلانه دشمنان انقلاب و مردم عزیز،در کشور حاکم است انجام کارهای بزرگ در راه خدمت مطلوب به همشهریان عزیز قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد:پیش بینی و تحقق بودجه شهرداری کلانشهر کرمانشاه کار جسورانه ای بود که توسط مدیران و کارشناسان خبره و با تجربه شهرداری انجام شد و بسیار قابل توجه و تاثیر گذار است.

دکتر طلوعی ادامه داد:باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از ادارات دولتی و شیفت بندی کارکنان و به تبع آن کاهش مراجعات مردمی ،خصوصا در بخش ساخت و سازها تلاش کردیم که شهرداری را به طرف درآمدهای پایدار با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ پیش ببریم و درآمدها فقط متکی به عوارض،پروانه ساختمانی و ماده صد نباشد.

شهردار کرمانشاه از زمینه سازی مناسب در حوزه معاونت فنی و شهرسازی به همراه سازمان فاوا برای هوشمند سازی مدیریت شهری نام برد و تصریح کرد :با این اقدامات علاوه بر شفاف سازی در حوزه مالی و ساخت وسازها در تلاش هستیم از حضور فیزیکی شهروندان در اداره و بروکراسی وقت گیر اداری جهت رفاه حال شهروندان گام برداریم.

دکتر طلوعی افزود:در راستای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی با توجه به تورم بالا توانسته ایم تاثیر چشمگیری در کنترل و ارزانتر تمام شدن پروژه‌ها بوجود آوریم.

دکتر طلوعی افزود:ظرفیت بالای کلانشهر کرمانشاه در جذب گردشگر زمینه توسعه پایدار را میتواند فراهم آورد و تلاش نموده ایم در این زمینه با برنامه های در دست اقدام زیرساختهای مناسبی را فراهم آوریم.