‍ ‍ ‎فرماندار قصرشیرین از واگذاری طرح ۵۰۰ هکتاری گلخانه به جوانان قصرشیرین خبر داد. ‎مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرشیرین افزود: بهره برداری از این طرح می تواند کمک بزرگی به رفع معظل بیکاری جوانان قصرشیرین داشته باشد. ‎وی در ادامه گفت: این طرح مورد تاکید و حمایت […]

‍ ‍
‎فرماندار قصرشیرین از واگذاری طرح ۵۰۰ هکتاری گلخانه به جوانان قصرشیرین خبر داد.
‎مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرشیرین افزود: بهره برداری از این طرح می تواند کمک بزرگی به رفع معظل بیکاری جوانان قصرشیرین داشته باشد.
‎وی در ادامه گفت: این طرح مورد تاکید و حمایت استاندار محترم است لذا جهاد کشاورزی زمینه واگذاری این طرح را برای جوانان فراهم می کند.
‎تاتار در ادامه گفت:اگر از جوانان غافل شویم با مشکلات بزرگی مواجه خواهیم شد زیرا دشمن همواره در کمین است تا از این ظرفیت برای مقاصد شوم خود استفاده کند.
‎وی با بیان اینکه باید جوانان را باور داشته باشیم افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی و مدیریت دوران جنگ تحمیلی ثمره رشادتهای جوانان انقلابی کشور بود.
‎وی گفت: امام خمینی (ره) هموار بر ماسئل حوزه جوانان تاکید داشتند و همین جوانان در هشت سال دفاع مقدس وحتی در دوران شکل گیری انقلاب به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند.
‎وی گفت: جلسه ستاد جوانان یکی از مهم ترین جلسات است .که ادارات باید به آن توجه جدی داشته بشند و در برنامه های بعدی گزارش عملکرد خود را در این حوزه ارائه کنند.
‎وی گفت: از هیچ دستگاه عضو ستاد پذیرفته نیست که برنامه ای در حوزه جوانان ارائه نکند .
‎فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: برنامه های ستاد باید شتاب بیشتری به خو د بگیرید و در شهرستان قصرشیرین با توجه به ظرفیتهای اقتصادی و کشاورزی که دارد برای پیشبرد امور جوانان مورد استفاده قرار گیرد.
‎تاتار گفت: گسترش فضای مجازی هم تهدید و هم یک فرصت است که متاسفانه تهدیدات آن کانون خانواده را را نشانه گرفته است که باید این فضا را برای پیشبرد بهتر برنامه های جوانان مدیریت کرد.
‎فرماندار قصرشیرین گفت: طلاق , اعتیاد و اشتغال مهم ترین مولفه های حوزه جوانان هستند و ادارات متولی در این امر باید در کاهش آسیبها و ناهنجاریها تلاش کنند.
‎دیدار فرماندار با جوانان شهرستان ,برگزاری کارگاهای آموزشی حوزه ازدواج و طلاق, ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرای در حوزه جوانان از مهم ترین مصوبات این ستاد بود