سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: از اول آذر مرحله دوم طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کرمانشاه در حال اجرا است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: از اول آذر مرحله دوم طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کرمانشاه در حال اجرا است.
به گزارش چویرنیوز پیمان بهرامی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اظهار نمود: بر اساس این طرح کلیه مصرف کنندگان گاز مایع اعم از خانوارهای نفت سفید سوزی که نیاز به گاز مایع دارند، برخی صنوفی که از گاز مایع استفاده می کنند و سایر مصرف کنندگان شناسایی شدند.
وی افزود: برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع به صورت الکترونیکی آغاز شده و آن دسته از مصرف کنندگانی که بیش از نیاز تعیین شده متقاضی گاز مایع باشند طبق مصوبه مجلس و تمهیدات دولت می توانند با نرخ دوم نیاز خود را تامین نمایند.
بهرامی تامین گاز مایع را جز وظایف ساختاری وزارت نفت و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی عنوان نمود و گفت: در زمینه تامین گاز مایع مورد نیاز مصرف کنندگان در سطح استان هیچ مشکلی وجود ندارد و افراد می توانند با استفاده از کارت الکترونیکی نسبت به تامین نیازمندی خود اقدام نمایند.
وی تنظیم بازار و نظارت بر سطح عرضه را از وظایف سازمان صمت عنوان نمود.

بهرامی پایش و کنترل مستمر فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های اصلی شرکت پخش کرمانشاه دانست و گفت: کارشناسان واحد فنی و خدمات شرکت پخش پنج بار در ماه و به صورت سرزده از جایگاه های عرضه سوخت بازدید و آزمایشات مختلفی را روی خروجی نازل ها انجام می‌دهند تا مصرف کننده سوخت با بهترین کیفیت را استفاده کند.

وی اضافه کرد: همشهریان می توانند گزارش تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند و شرکت های ۳۷ گانه کشور موظف هستند در مدت ۷۲ ساعت با فرد تماس گیرنده ارتباط برقرار کرده و پاسخ را به مرجع ارائه دهند.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه افزود: محدودیتی از بابت تامین سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در صورتی که سازمان جهاد کشاورزی آمار دقیق و کارشناسی شده ای از نیاز بخش کشاورزی ارائه نماید می توانیم صفر تا صد آن را تامین نماییم و در این زمینه هیچ کمبودی وجود نخواهد داشت.
بهرامی با اشاره به اینکه تمامی الزامات و استاندارد های زیست محیطی در شرکت پخش فراورده های نفتی رعایت می شود گفت: واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ناظر بر این مهم بوده و تمام استانداردهای سازمان محیط زیست را کنترل می نماید.
وی از اجرای کهاب به عنوان یک طرح زیست محیطی یاد کرد که بر اساس آن در جایگاه های عرضه سوخت و همچنین تانکرهای حمل سوخت جهت کاهش و هدایت بخارات بنزین مورد استفاده قرار می گیرد.

  • منبع خبر : چویرنیوز