به گزارش چویر نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، افشین آزادی گفت: باوجود صفات برجسته ای همچون اخلاق نیک، فتوت و دانش هنری، این قابلیت مهیاست که استاد امینی به‌عنوان الگو و انسان طراز کرمانشاهی به نسل جوان معرفی شود. نا بر این گزارش، آیین رونمایی کتاب “هست و نیست” مجموعه اشعار […]

به گزارش چویر نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، افشین آزادی گفت: باوجود صفات برجسته ای همچون اخلاق نیک، فتوت و دانش هنری، این قابلیت مهیاست که استاد امینی به‌عنوان الگو و انسان طراز کرمانشاهی به نسل جوان معرفی شود.

نا بر این گزارش، آیین رونمایی کتاب “هست و نیست” مجموعه اشعار استاد محمود امینی، عصر چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه با حضور بزرگان حوزه شعر، از یک عمر تلاش خستگی ناپذیر استاد محمود امینی، قدردانی و تکریم بعمل آمد.

آزادی رئیس حوزه

هنری استان کرمانشاه افزود: مفاخر حاضر در این رونمایی به ویژه استاد محمود امینی موجبات عدم لرزش پایه های فرهنگ و تمدن کرمانشاه را به دنبال داشته و به همین دلیل است انتظار میرود همواره با تکریم و همچنین کمک در تولید، معرفی و عرضه آثار این عزیزان درراه اعتلای فرهنگ و هنر کرمانشاه بیش از پیش قدم برداشته شود.