در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی بزرگسالان در ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد. سرویس ورزشی هفته نامه سلام کرمانشاه، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان روز پنجشنبه ۱۷ تیر در استانبول ترکیه […]

در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی بزرگسالان در ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.
سرویس ورزشی هفته نامه سلام کرمانشاه، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان روز پنجشنبه ۱۷ تیر در استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان ایران با کسب ۲ مدال طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.
سهم کشتی گیران کرمانشاهی در این رقابت ها یک مدال نقره و یک برنز بود که توسط فرود حجتی و کیوان رستم آبادی کسب گردید. در این رقابت ها که با درخشش کشتی گیران کرمانشاهی همراه شد فرود حجتی آزادکار دسته ۷۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و کیوان رستم آبادی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز گردید.

در وزن ۶۱ کیلوگرم کیوان رستم آبادی در دور اول رقابت خود برابر نماینده اوکراین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید، در دور دوم ۱۰ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روسیه شد، در دور سوم با نتیجه ۱۷ بر ۷ کشتی گیر ترکیه را شکست داد، در دور چهارم با نتیجه ۱۰ بر ۹ برابر حریف قزاقستانی رقابت را واگذار کرد و در نهایت با ضربه فنی کردن حریف آذربایجانی به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۷۰ کیلوگرم فرود حجتی در دور اول کشتی گیر اوکراینی را ضربه فنی کرد، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کشتی گیر ترکیه شد، در دور سوم با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، وی در دور چهارم با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر کشتی گیر ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید.
گفتنی است دو کشتی گیر مدال آور کرمانشاهی روز شنبه ۱۹ تیرماه در فرودگاه کرمانشاه مورد استقبال خانواده، جمعی از مسوولین استان و علاقه مندان به کشتی قرار گرفتند.