به گزارش روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رسیدگی به مشکلات و سئوالات هم استانی های گرامی برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با مردم طبق برنامه گذشته روزهای دوشنبه اما بصورت تلفنی برگزار می گردد. این تصمیم که به دلیل رعایت پروتکل های […]

به گزارش روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رسیدگی به مشکلات و سئوالات هم استانی های گرامی برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با مردم طبق برنامه گذشته روزهای دوشنبه اما بصورت تلفنی برگزار می گردد.

این تصمیم که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا و همچنین تکریم ارباب رجوع و لزوم ارتباط مستقیم با مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه گرفته شده، تا اطلاع ثانوی روزهای دوشنبه هر هفته با حضور مدیرعامل شرکت در مرکز سامانه ۱۲۲ برگزار می گردد.

لذا هم استانی های گرامی میتوانند روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر با شماره ۱۲۲ تماس حاصل و مستقیما با دکتر علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه ارتباط برقرار نمایند.