بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در راستای تحقق طرح صلح هبه با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان اقدام به پرداخت 1033 فقره وام به بیماران نیازمند استان نموده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در راستای تحقق طرح صلح هبه با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان اقدام به پرداخت 1033 فقره وام به بیماران نیازمند استان نموده است.
به گزارش چویر نیوز این تعداد تسهیلات جمعا به مبلغ 64 میلیارد ریال و با کارمزد 2 درصد به معرفی شدگان مجمع خیرین سلامت استان پرداخت شده است.
محمد سیروان گرامی پرور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار نمود: بعد از ابداع و ارائه طرح صلح هبه که برای جاری نمودن خیرات و نذورات و اثر ابدی طراحی و اجرا شد، با سازمان ها و نهاد های مربوطه که در زمینه های مدنی و اجتماعی فعالیت دارند تماس برقرار شده و یکی از این ارگانها مجمع خیرین سلامت بود که با استفاده از پتانسیل این طرح و نیت حسنه خیرین استان، هبه و نذورات جاری به عنوان وام قرض الحسنه به درماندگان از پرداخت هزینه های بیماری از قبیل بیمارستان، عمل جراحی، دارو و … متقاضیان مربوطه بدون شرط سپرده گذاری و ایجاد معدل پرداخت شده و از محل بازپرداخت و گردش این اقساط سایر افراد در نوبت از این تسهیلات بهره مند می شوند.

گرامی پرور افزود: کارمزد قرض الحسنه این تسهیلات 2% بوده و مطالبات ناشی از عدم بازپرداخت به موقع کمتر از استاندارد جهانی نیم درصد می باشد که نشان از تعهد اخلاقی استفاده کنندگان به بازپرداخت نیکو و حسنه اقساط دارد.
وی گفت: تاکنون مبلغ 64 میلیارد ریال به تعداد 1033 نفر وام قرض الحسنه به معرفی شدگان مجمع خیرین سلامت استان پرداخت شده که نشان از جذب صد درصدی طرح در داخل استان دارد و کلیه منابع طرح درون استانی مصرف شده است.
قابل ذکر است اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه شامل جمعی از پزشکان متعهد، متخصص و خیری است که در راستای اهداف این مجمع به بیماران نیازمند و صعب العلاج در پرداخت هزینه های دارویی و درمانی کمک می کنند.

  • منبع خبر : چویر نیوز