بهرام فاضلی به مناسبت ۱۴ آبان «روز فرهنگ عمومی»، طی پیامی ضمن گرامیداشت این مناسبت، برای فعالان عرصه فرهنگ استان آرزوی توفیق کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ درمتن پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آمده است؛ روز فرهنگ عمومی، فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده […]

بهرام فاضلی به مناسبت ۱۴ آبان «روز فرهنگ عمومی»، طی پیامی ضمن گرامیداشت این مناسبت، برای فعالان عرصه فرهنگ استان آرزوی توفیق کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ درمتن پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آمده است؛
روز فرهنگ عمومی، فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه و رسالتی که از این بابت به عهده مسئولین قرار گرفته است، می باشد. تا از این طریق بتوانیم در تلاشی هماهنگ و هدفمند برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی گام برداشته، شکوفایی عادات و روشهای نیکوی مردم مسلمان را پاس بداریم و در جهت تعالی ارزشها، آن چه در توان داریم خالصانه نثار کنیم.
ضمن گرامیداشت ۱۴ آبان ماه بر ضرورت مشارکت همگانی با تکیه بر ارزش های اسلامی برای اعتلای سطح فرهنگ و ویژگی های بارز فرهنگی استان تاکید نموده و همچنین از آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و صاحب نظران فرهنگی دعوت می نماید تا با تکیه بر آموزه های دینی در راستای تحقق آرمان های فرهنگی جامعه گام بردارند.
امید است که شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه با درایت و دقت‌نظر همه اعضا و رهنمودهای حضرت آیت ا… علماء نماینده معزز ولی فقیه در استان بتواند گام‌های موثرتری را در مسیر اعتلای فرهنگی استان بردارد، همچنین از تلاش‌های صادقانه و شایسته فرمانداران، دبیران شوراها و سایر اعضای شورای شهرستان و همچنین از کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، صاحب‌نظران فرهنگی، استاتید دانشگاه، اصحاب رسانه و عزیزانی که دغدغه فرهنگی دارند و برای رشد فرهنگ عمومی و اقتدار فرهنگی جامعه گام برمی‌دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.