مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از پیوستن کارکنان شهرداری و سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به پویش “ایران مهربان” خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو نشست جداگانه با شهردار کرمانشاه و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان طی صبح […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از پیوستن کارکنان شهرداری و سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به پویش “ایران مهربان” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو نشست جداگانه با شهردار کرمانشاه و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان طی صبح امروز؛ گفت: این نشست ها با هدف ترغیب کارکنان شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای پیوستن به “پویش ایران مهربان” برگزار شده است.

رخصی با بیان اینکه پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال جاری و با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است، افزود: طی این مدت بسیاری از کارمندان و کارکنان شاغل در ادارات ، سازمان ها، دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی در استان به این پویش پیوسته اند.

وی با یادآوری اینکه حداقل کمک هر حامی به فرزندان معنوی خود در این پویش ۲۰ هزار تومان است، تصریح کرد: هم اکنون هر یک از ایتام کرمانشاهی حداقل از حمایت چهار پدر معنوی با سرانه کمک ماهانه ۳۵۰ هزار تومان بهره مند هستند که امید است با جذب حامیان جدید در پویش ایران مهربان این میزان کمک افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار یتیم و فرزند نیازمند مشمول طرح محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال ۳۷ هزار حامی جدید برای این فرزندان در استان جذب شود.

شایسته ذکر است سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام آمادگی کارکنان شهرداری برای پیوستن به پویش ایران مهربان، گفت: کارکنان شهرداری متعهد شده اند حمایت از هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین در استان را برعهده بگیرند.

همچنین طی دیدار امروز؛ ایمان بیوس، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این سازمان تبلیغ و ترویج پویش ایران مهربان را از ماه های گذشته آغاز کرده است، عنوان کرد: امیدواریم به زودی تعداد بیشتری از کارمندان این سازمان به پویش ایران مهربان بپیوندند.