مديرکل آموزش و پرورش استان با قدرداني از تلاش هاي ماموران انتظامي گفت : گشت هاي شبانه روزي هدفمند پليس امنيت خوبي در محل و محيط هاي پيراموني مدارس و مراکز آموزشي ايجاد کرده است .

مديرکل آموزش و پرورش استان با قدرداني از تلاش هاي ماموران انتظامي گفت : گشت هاي شبانه روزي هدفمند پليس امنيت خوبي در محل و محيط هاي پيراموني مدارس و مراکز آموزشي ايجاد کرده است .

به گزارش خبرگزاري پليس، “سلمان محمدي” در حاشيه امضاي تفاهم نامه ميان فرماندهي انتظامي استان و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار داشت: اگر امروز معلمان و دانش آموزان با فراغ بال سرکلاس هاي درس حاضر مي شوند مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزي ماموران جان برکفي هستند که شبانه روز براي تامين امنيت جامعه تلاش مي کنند .

وي ادامه داد: حضور پررنگ ماموران انتظامي و گشت هاي هدفمند آن ها در اطراف و نزديکي هاي مدارس و محيط هاي آموزشي باعث شده امنيت خوبي ايجاد شود و همکاران ما و دانش آموزان و اولياي آن ها با خيالي آسوده تردد کنند .

محمدي همچنين با اشاره به وجود برخي آسيب هاي اجتماعي در جامعه، گفت: آموزش و پرورش هم براي کاهش و رفع اين آسيب ها همانند پليس خود را مسئول مي داند و براي در امان ماندن دانش آموزان از آن ها هر اقدامي لازم باشد انجام مي دهد .

مديرکل آموزش و پرورش کرمانشاه، حل معضلات اجتماعي استان را نيازمند مشارکت همه دستگاه هاي مسئول ئ نهادهاي حاکميتي دانست و گفت: اگر هر کدام آن ها به درستي وظايف خود را انجام دهند قطعا نتايج بسيار بهتري حاصل و از آسيب هاي اجتماعي کاسته خواهد شد .

وي همچنين با قدرداني از اجراي طرح هاي پليس در حوزه کاهش آسيب هاي اجتماعي، از آمادگي اداره کل آموزش و پرورش براي همراهي با برنامه هاي پليس خبر داد و گفت: حاضريم همه ظرفيت و امکانات خود را در اختيار انتظامي قرار دهيم چرا که اعتقاد داريم سود حاصل از اين کار به جامعه پيراموني خودمان که معلمان و دانش آموزان هستند، باز مي گردد .

محمدي در پايان از علاقه مندي بسياي از دانش آموزان براي همراهي با پليس و شرکت در طرح ها و برنامه هاي اين نهاد مدني سخن گفت و افزود: اميدوارم با مجموعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام شاهد ارتقاء بيش از پيش امنيت اجتماعي در سطح جامعه باشيم

  • منبع خبر : خبرگزاری پلیس