در نشست هم‌اندیشی اصناف و بازاریان با رئیس کل دادگستری بر برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید شد  توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان با اعلام این‌که وجود ناامنی به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: هیچ کس نباید در استان احساس ناامنی کنند و با مخلان نظم و امنیت مردم و با […]

در نشست هم‌اندیشی اصناف و بازاریان با رئیس کل دادگستری بر برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید شد

 توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان با اعلام این‌که وجود ناامنی به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: هیچ کس نباید در استان احساس ناامنی کنند و با مخلان نظم و امنیت مردم و با برخورد قاطع و قانونی می‌شود

توسلی زاده با تاکید بر اینکه اختلاف هزینه بردار است و مردم باید تا حد امکان اختلافات را با سازگاری حل و فصل کنند افزود: اگر مردم نتوانند با مسالمت مسائل خود را برطرف کنند باید برای حل مشکلات خود به مراجع قضایی مراجعه کنند .

وی با بیان اینکه دستگاه قضا به دنبال بالا بردن آگاهی حقوقی مردم است تصریح کرد: در حوزه مشاورین املاک هم باید به مردم امنیت خاطر دهید، زیرا ۹۵ درصد قرارداد‌های مردم در مشاورین املاک انجام می‌شود رئیس کل دادگستری ازنا فراز ظرفیت بزرگی برای استان معرفی کرد و گفت ما همواره به دنبال بهره گیری از این قشر از جامعه در حوزه‌های مختلف هستیم.

 سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف استان هم در این نشست گفت: از اتحادیه می‌خواهیم که بازرسی‌ها را بین مشاورین املاک افزایش دهد تا تخلفات در این حوزه کاهش یابد.

 سلیم ساسانی با قدردانی از نیرو‌ها امنیتی و دستگاه قضا افزود: امنیت نباشد بازاریان نخواهند توانست با خیال راحت و آسوده در بازار حضور داشته باشند.

 در پایان این مراسم از رئیس دادگستری فرمانده انتظامی استان به عنوان حافظان برقراری امنیت و عدالت در استان تقدیر به عمل آمد.