به گزارش روابط عمومی اتاق کرمانشاه، رضاساسانی ریس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه طی مصاحبه ای اعلام کرد با پیگیری دادگستری استان و دادستانی قصرشیرین یک لاین اختصاصی برای عبور کالاهای صادراتی کرمانشاه در گمرک پرویزخان اختصاص یافت. این مصوبه در ۲۴ مهرماه امسال و پیرو برگزاری جلسات مستمر، همراهی دستگاه‌های مختلف و با […]

به گزارش روابط عمومی اتاق کرمانشاه، رضاساسانی ریس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه طی مصاحبه ای اعلام کرد با پیگیری دادگستری استان و دادستانی قصرشیرین یک لاین اختصاصی برای عبور کالاهای صادراتی کرمانشاه در گمرک پرویزخان اختصاص یافت.

این مصوبه در ۲۴ مهرماه امسال و پیرو برگزاری جلسات مستمر، همراهی دستگاه‌های مختلف و با موافقت دادگستری کرمانشاه صادر شد.

این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه صادرات کالاهای تولیدی استان خواهد داشت و از همین رو مزیت رقابتی تولیدات کرمانشاه را افزایش می‌دهد.

هدف از راه‌اندازی این لاین حمایت از بخش تولید و تجارت استان، تشویق فعالین اقتصادی، کمک به اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری و رونق تولید در کرمانشاه است.

مرز پرویزخان به طور معمول بیشترین حجم صادرات را بین مرزهای استان کرمانشاه به خود اختصاص داده و دروازه ورود استان به بخش اقلیم عراق است

  • منبع خبر : روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه