یکی از جاذبه های که مدرسه هوشمند برای دانش آموزان بوجود آورده استفاده از تکنولوژی در راستای آموزش است.

یکی از جاذبه هایی که مدرسه هوشمند برای دانش آموزان بوجود آورده استفاده از تکنولوژی در راستای آموزش است.
به گزارش چویرنیوز مهدی رضایی موسس اولین مدرسه هوشمند غرب کشور با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی در راستای آموزش اظهار نمود: دنیای پیرامون ما دچار تغییرات گسترده ای شده و دانش آموزان توسط اطلاعات گوناگونی احاطه شده اند که اگر سیستم آموزشی از جذابیت لازم برخوردار نباشد دانش آموز دچار بی انگیزگی و دلسردی می شود.
رضایی افزود: یکی از جاذبه هایی که مدرسه هوشمند برای دانش آموزان بوجود آورده استفاده از تکنولوژی است.
موسس تنها مدرسه هوشمند غرب کشور تاکید کرد: در مدرسه هوشمند هر دانش آموزی متناسب با روحیات، استعداد و علاقه اش هدایت می شود.
وی گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۵ درصد یادگیری انسان توسط حس بینایی صورت می گیرد مدرسه هوشمند را به زیرساخت های تکنولوژی آموزشی مجهز نموده ایم.
رضای همچنین اظهار داشت: برای تکمیل فرایند یادگیری والدین را به کمک طلبیده ایم تا ادامه کار آموزش را در منزل انجام دهند.
رضایی با تاکید بر اینکه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه استفاده می کنیم افزود: در این راستا تلاش می کنیم که دانش آموزان را از رشد تک بعدی دور کنیم تا در ساحت های دیگر هم توانایی های خود را پرورش و بروز نماید.
در همین چارچوب دانش آموزان ما در فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی، موفق به کسب عناوین برتر کشوری شده اند.
بنیانگذار مدرسه هوشمند می گوید: در سال گذشته از میان ۳۰ نفر دانش آموز پایه دوازدهم ۷نفر موفق به کسب رتبه سه رقمی در کنکور شدند.
رضایی افزود: طرح توسعه مدرسه هوشمند در دستور کار قرار گرفته که در صورت همراهی و مساعدت مسئولین استانی این طرح بزودی کلید خواهد خورد و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح اولین پارک علم و فن آوری دانش آموزی ایران در مدرسه هوشمند خواهیم بود.

گفتنی است که مدرسه هوشمند در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت مستعد را دنبال می کند.

  • منبع خبر : چویرنیوز