به مناسبت ایام فاطمیه بسیج حوزه کارمندی کرمانشاه با سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان از ایثار و از خودگذشتگی آنها تجلیل کردند. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سرهنگ سیروس قاسمی فرمانده بسیج حوزه ۶کارمندی امام جعفر صادق(ع) کرمانشاه با حضور در منزل خانواده شهدای رضوان مدنی و جانباز ۷۰ درصد منصور […]

به مناسبت ایام فاطمیه بسیج حوزه کارمندی کرمانشاه با سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان از ایثار و از خودگذشتگی آنها تجلیل کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سرهنگ سیروس قاسمی فرمانده بسیج حوزه ۶کارمندی امام جعفر صادق(ع) کرمانشاه با حضور در منزل خانواده شهدای رضوان مدنی و جانباز ۷۰ درصد منصور صفایی از ایثار و از خودگذشتی این شهدا و جانبازان تجلیل کرد.

در این سرکشی که با حضور فرماندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرداری برگزار شد، سرهنگ قاسمی با اشاره به هدف این سرکشی‌ها، اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با جانبازان عزیز با هدف تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا است که فرصت لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی بوده و ما نیز محور برنامه های خود را بر همین محور قرار داده ایم.

وی افزود: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین ۲چندان می کند.

فرمانده بسیج حوزه ۶ کارمندی امام صادق(ع) کرمانشاه تصریح کرد: امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا و از ایثار جانبازان هستیم.

وی ادامه داد: خداوند متعال اجر والایی برای جانبازان و خانواده‌های مقاوم ایشان قرار داده است و هر تکریم دنیوی در مقابل روحیه عظیم و زندگی مجاهدانه خانواده‌های جانبازان ناچیز است.