محمد طیب حیدری استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که به موضوع بررسی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان پرداخته شد ضمن انتقاد از

محمد طیب حیدری استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که به موضوع بررسی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان پرداخته شد ضمن انتقاد از متولیان اوقات فراغت جوانان خواستار آن شد که در فهرست برنامه های تابستان یک برنامه فرهنگی، ورزشی و یا جمعی دیده شود.
در همین بحبوحه که استاندار گله مندی خود از عملکرد متولیان امر اوقات فراغت را ابراز می نمود هیات کاراته استان به مدیریت سعید نصرالهی در تدارک بزرگترین رویداد ورزشی استان با حضور قریب به ۳۵۰۰ ورزشکار در رده های سنی مختلف پسر و دختر از سراسر کشور بود تا به شیوه خود پازل اوقات فراغت تابستانی را تکمیل نماید!

مرحله اول مسابقات کاراته وان کشور که به مدت ۸ روز توجه جامعه ی کاراته کشور را به کرمانشاه جلب می کند از چنان ظرفیتی برخوردار است که می تواند طی مدت برگزاری علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه در میان نوجوانان، اوقات فراغت خانواده ی بزرگ کاراته استان ( با جمعیتی بالغ بر ۸هزار ورزشکار) را به بهترین شکل ممکن پُر نماید.
انجام این مهم ممکن نیست مگر آنکه تمامی دستگاه های دولتی و شهرداری همانطور که فرماندار کرمانشاه تاکید و تکلیف نمودند هر یک به سهم خود پای کار آمده و انجام وظیفه نمایند.
کمک دستگاه های مختلف به برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی علاوه بر تامین خواسته استاندار در زمینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می تواند بستر مناسبی برای معرفی کرمانشاه باشد.
از اینرو انتظار می رود در فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان برگزاری این رویداد ورزشی در درجه نخست ظرفیت تبلیغاتی ادارات در خدمت معرفی و اطلاع رسانی این مسابقات و سپس کمک به برگزاری درست آن قرار بگیرد.
مسلما رسانه های استان به عنوان چشم و گوش جامعه اقدامات و عملکرد همه دستگاه ها را در این خصوص با دقت زیر نظر خواهند داشت تا همراهی آنها را انعکاس و کوتاهی ها را یادآوری نماید.
در پایان به استاندار پیشنهاد می شود با توجه به ظرفیت های این رویداد فرهنگی، ورزشی و جمعی در پُر نمودن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نگاهی ویژه به این مسابقات پیش، حین و پس از برگزاری داشته باشند!

  • منبع خبر : چویرنیوز