در اولین روز سال تحصیلی جدید 370 هزار دانش آموز کرمانشاهی در سر کلاس های درس حاضر شدند.

در اولین روز سال تحصیلی جدید 370 هزار دانش آموز کرمانشاهی در سر کلاس های درس حاضر شدند.
به گزارش چویر نیوز امروز یکشنبه (یکم مهر ماه) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و ایثار در 4 هزار مدرسه در سراسر استان نواخته شد.
به همین مناسبت دانش آموزان دبیرستان دخترانه عصمتیه در کیانشهر با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مقامات و مسئولین استانی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند و بر سر کلاس های خود حاضر شدند.

در این مراسم سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید حول محور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.
محمدی افزود: در این چارچوب چهار راهبرد کلی را که شامل حاکمیت گفتمان تربیت، کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت، عدالت آموزشی برای همه و ارتقاء رضایتمندی همه ذینفعان نظام آموزشی می باشد دنبال می کنیم.
در ادامه این مراسم محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: همه ی این تلاش ها برای شروع یک سال خوب و به احترام شما دانش آموزان است.

استاندار با اشاره به حضور مسئولین استان در جمع دختران دانش آموز اظهار داشت: مسئولین آمده اند که بگویند این مناسبت برای ما خیلی مهم است.
وی افزود: هر کسی برای کاری که می خواهد انجام بدهد باید هدف داشته باشد که در اینصورت انگیزه قوی تری خواهد داشت. به این فکر کنید که ده سال دیگر در عین اینکه یک دختر، همسر و مادر ایرانی هستید یک شخصیت خوب و مفید برای جامعه نیز باشید.
در پایان این مراسم استاندار و دیگر مسئولین با حضور در یکی از کلاس ها با دانش آموزان عکس یادگاری گرفتند.

  • منبع خبر : چویر نیوز