به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، وحید جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتماعی و شهروندی اظهار داشت: حسب تأکیدات شهردار محترم (جناب دکتر نوروزی) در راستای توجه ویژه به امر مهم سلامت کارکنان زحمتکش شهرداری، طرح درمانی ویژه در منطقه ۵ شهرداری به‌نحو بسیار مطلوب و با استقبال خوب برگزار گردید. جهانگیری […]

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، وحید جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتماعی و شهروندی اظهار داشت: حسب تأکیدات شهردار محترم (جناب دکتر نوروزی) در راستای توجه ویژه به امر مهم سلامت کارکنان زحمتکش شهرداری، طرح درمانی ویژه در منطقه ۵ شهرداری به‌نحو بسیار مطلوب و با استقبال خوب برگزار گردید.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در پنجمین مرحله از طرح اجراشدهٔ مذکور که در سطح شهرداری‌های کشور منحصر‌به‌فرد می‌باشد، با حضور پزشک و اکیپ کامل آزمایشگاهی ضمن نمونه‌گیری خون و ادرار، تمامی آزمایش‌های درمانی اعم از کلیه، پروستات، قند، آنزیم‌های کبدی، تیروئید، هورمونی، چربی‌ها ،هپاتیت، ميكروب معده و روده و غیره اجرا گردید.
رئیس اداره سلامت اجتماعی اضافه کرد: پیرو تفاهم‌نامه به‌عمل‌آمده با مرکز آزمایشگاهی تخصصی مهرگان، تمامی کارکنان و کارگران شریفی نیز که فاقد بیمهٔ تکمیلی بودند از خدمات آزمایشگاهی و چکاپ کاملٱ رایگان در طرح مذکور برخوردار شدند.
جهانگیری اعلام نمود نکته بارز و متمایز این طرح درمانی با طرح‌های اجراشده سابق این است که پس از اخذ جواب، آزمایش‌ها توسط پزشک حاذق بررسی دقیق می‌شوند و برای تک‌تک جواب‌های اخذشده که نیاز به پروسه درمانی داشته باشند، داروی موردنیاز ثبت و کد رهگیری درج و به آزمایش‌دهندگان عزیز ارائه می‌گردد.
رئیس اداره سلامت در پایان ضمن تقدیر از میزبانی و همکاری بسیار خوب مهندس عارف‌کیا، مدیر ساعی و محترم منطقه ۵ با تأکید بر امر مهم سلامت کارکنان و رابطهٔ مستقیم این امر در افزایش راندمان کاری و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان بر استمرار این‌گونه طرح‌های سلامت‌محور در تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری تأکید نمود.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه