هدف آبفا ارائه خدمات مطلوب در زمینه تامین و توزیع آب سالم بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب و در نهایت کسب رضایت حداکثری مردم است.

هدف آبفا ارائه خدمات مطلوب در زمینه تامین و توزیع آب سالم بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب و در نهایت کسب رضایت حداکثری مردم است.
به گزارش چویر نیوز سید اصغر صفوی سرپرست آبفای شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه هدف آبفا ارائه خدمات مطلوب در زمینه تامین و توزیع آب سالم بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب می باشد اظهار نمود: این امر محقق نخواهد شد مگر زمانی که خبرنگاران و اصحاب رسانه پای کار باشند و ما را در انعکاس خدمات به مردم یاری نمایند.
صفوی نوید بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی تراب با همکاری سپاه را تا پایان سال جاری داد.
وی افزود: با توجه به کمبود آب ضرورت دارد تا صنایع از پساب های خود استفاده نمایند که به این منظور می بایستی زیرساخت های لازم جهت استفاده از پساب در چرخه تولید از سوی صنایع بوجود آید.
سرپرست آبفای شهرستان اسلام آباد غرب گفت: رسانه‌ها باید در این راستا به مسئولیت‌ اجتماعی خود عمل کنند و با شفاف‌سازی و انتشار اخبار صحیح در راستای حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی و برداشت بی رویه از منابع آبی با کیفیت پیش قدم باشند.

صفوی اظهار کرد: مشکل اصلی آبرسانی درشهرستان اسلام آباد کمبود اعتبار است که با همکاری سپاه در طرح های هادی و محرومیت زدایی این پروژه ۷۰درصد اعتبار آن تأمین شده است.
وی تصریح کرد: پروژه ای که سالیان زیادی به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام و مشکل ساز بوده با همت سپاه پروژه مجتمع آبرسانی تراب به ۲۶روستا تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

خبرنگار- فریبا مرادپناه

  • منبع خبر : چویرنیوز