رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو از نام گذاری یک خیابان ویک پارک جنگلی در شهرستان دالاهو به نام جنگلبان و شهدای منابع طبیعی خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو از نام گذاری یک خیابان ویک پارک جنگلی در شهرستان دالاهو به نام جنگلبان و شهدای منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش چویرنیوزاسلام فارغی اظهار داشت: به پاسداشت یاد و خاطره شهدای منابع طبیعی ، جنگلبانانی که در این راه مصدوم و جانباز شده اند و جنگلبانانی که شبانه روز در حال تلاش و کوشش در راستای حفظ ، احیا و توسعه منابع طبیعی هستند یک خیابان در شهر دالاهو به نام جنگلبان و پارک جنگلی این شهرستان نیز به نام شهدای منابع طبیعی نامگذاری شد.

وی افزود: این عمل نیک و فرهنگی با همکاری شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی عملیاتی گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو خاطر نشان کرد: سلامت جامعه به حفاظت از عرصه های طبیعی گره خورده است به طوری که کوچکترین آسیبی به آن پیامدهای ناگواری را به جای خواهد گذاشت و همگی ما بایستی در راه حفاظت از طبیعت بکوشیم .

وی گفت: نیروهای جان برکف منابع طبیعی به صورت شبانه روزی با کمترین حقوق و مزایا از این عرصه ها حفاظت می کنند که گاهاً در این راه یا جان خود را از دست می دهند و یا دچار آسیب و مصدومیت می گردند که امیدواریم با این نامگذاری ها ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان بتوان قدمی در راه تحقق شعار رهبر عظیم شأن انقلاب که فرمودند ” فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود” برداشت.

فارغی در پایان تصریح کرد با توجه به وسعت بالای عرصه های طبیعی و به منظور حفاظت از آن نیاز است تمامی افراد جامعه نسبت به تخریب آن حساس باشند و احساس مسئولیت نمایند که در این راستا ضمن اینکه می توانند به عنوان همیار طبیعت در سامانه hamyartabiat.frw.irعضو شوند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و آسیب به طبیعت مراتب را سریعاً با شماره های تماس رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی نمایند.

  • منبع خبر : چویرنیوز