با رای قاطع اعضای مجمع هیات تیراندازی استان کرمانشاه رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شد.

با رای قاطع اعضای مجمع هیات تیراندازی استان کرمانشاه رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شد.
به گزارش چویر نیوز مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان کرمانشاه با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دیگر اعضای مجمع برگزار گردید که طی آن آرش نیکبخت با رای هر ۲۲ عضو حاضر در مجمع برای مدت ۴ سال سکاندار هیات تیراندازی استان کرمانشاه شد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی مورد تاکید و تایید پیامبر(ص) می باشد اظهار نمود: معرفی و تبلیغ این رشته وظیفه ای شرعی است.
قربانی افزود: تا کنون ۱۹۰ مدال جهانی و المپیک توسط ورزشکاران این رشته کسب شده و انتظار می رود تیراندازان کرمانشاهی سهم قابل توجهی در کسب مدال داشته باشند.
رئیس فدراسیون تیراندازی خواستار حمایت مسئولین برای توسعه ی ورزش تیراندازی شد.
وی از راه اندازی این رشته در روستاها خبر داد و افزود: با توسعه تیراندازی انتظار داریم تعداد قهرمانان مدال آور ما در عرصه های بین المللی افزایش یابد.
در ادامه منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ابراز خوشحالی از وفاق و همدلی اعضای مجمع اظهار داشت: این همدلی می تواند عاملی برای توسعه ی این ورزش و دستیابی به اهداف طراحی شده باشد.
حاتمی افزود: در ابعاد قهرمانی و آموزشی کارهای خوبی انجام شده و انتظار می رود در بحث استعدادیابی قدمهای جدی تری برداشته شود.

در پایان با رای اعضای مجمع پریچهر طیاری به عنوان نایب رئیس، رئوف نجفی خزانه دار، محمدرسول عفتی، رضا نظری و آرش یزدانفر به عضویت هیات رئیسه درآمدند. همچنین حجت اله ظفرپور به عنوان بازرس انتخاب شد.

  • منبع خبر : چویرنیوز