به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با حکم رییس فدراسیون دوچرخه سواری سرپرست هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه منصوب گردید.

به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با حکم رییس فدراسیون دوچرخه سواری سرپرست هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه منصوب گردید.
به گزارش چویر نیوز صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذر طی حکمی از سوی رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، فرزاد جعفری به عنوان سرپرست هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه منصوب شد.

در حاشیه این مراسم فرزاد جعفری هدف خود را از قبول این مسئولیت ایجاد تحول و ارائه خدمت عنوان نمود و افزود: در این راه از همه ی ظرفیت های ممکن برای اعتلای جایگاه ورزش دوچرخه سواری در ابعاد همگانی و قهرمانی استفاده خواهم نمود.
جعفری بر اهمیت گسترش ورزش دوچرخه سواری در جامعه و نقش آن در ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ محیط زیست تاکید کرد و اظهار نمود: در بعد همگانی و به دلیل اهمیت این رشته جذاب در افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آلودگی هوا سعی خواهیم نمو‌د مکان های ویژه ای جهت استفاده عموم فراهم نماییم. در این چارچوب ساماندهی و احیای جاده سلامت در مسیر سراب نیلوفر در صدر اولویت های هیات قرار خواهد گرفت.
سرپرست هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: برقراری تعامل با قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی و تلاش در جهت رشد جایگاه استان در کشور از دیگر برنامه های هیات خواهد بود.
گفتنی است از ویژگی های فرزاد جعفری ارتباطات وسیع و آشنایی با ظرفیت های استان می باشد که می تواند هیات دوچرخه سواری را در بزنگاه های مختلف در مسیر پیشرفت پیش براند.

  • منبع خبر : چویرنیوز