شهردار منطقه‌دو در آستانه عید سعید فطر با اضافه کردن ۴هزار مترمربع به پارک سرداران به شهروندان کرمانشاهی عیدی داد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: از روز اولی که شهردار منتطقه دو شهرداری شدم توسعه فضای سبز عمومی را در دستور کار پرسنل منطقه قرار دادم و […]

شهردار منطقه‌دو در آستانه عید سعید فطر با اضافه کردن ۴هزار مترمربع به پارک سرداران به شهروندان کرمانشاهی عیدی داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: از روز اولی که شهردار منتطقه دو شهرداری شدم توسعه فضای سبز عمومی را در دستور کار پرسنل منطقه قرار دادم و با احیا و بازسازی پارک بزرگ محله دره‌دراز استارت کار توسعه فضای سبز را زدم.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی، ۴هزار مترمربع فضای سبز محصور در اختیار پرسنل شهرداری منطقه دو را با حذف حصار دور آن به فاز‌های اول و دوم پارک سرداران اضافه نموده و آن را از حالت اختصاصی به حالت عمومی تبدیل کردیم.

وی افزود: پارک سرداران در حال حاضر در سه فاز با بیش از ۳۸هزار مترمربع جهت استفاده عموم شهروندان قرار گرفته است.

وی به فاز‌های این پارک اشاره کرد و افزود: پارک سرداران در فاز اول با ۱۳هزار مترمربع؛ فاز دوم ۲۱هزار مترمربع و در فاز سوم با ۴هزار مترمربع با عنوان بزرگترین پارک سطح منطقه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.

مهندس سلیمانی با اشاره به امکانات موجود در پارک سرداران افزود: این پارک با برخورداری از وسایل ورزشی، زمین ورزشی، آبنما، آلاچیق و همچنین فضای سبز قابل استفاده برای شهروندان و نیز به واسطه همجواری با کمربندی غربی کرمانشاه یکی از زیباترین پارک‌های سطح منطقه به شمار می‌رود.

وی در ادامه به مجاورت پارک جدید با پارک سرداران افزود: سرویس بهداشتی لازم جهت استفاده این پارک در پارک سرداران قرار داد و این پارک همه مشخصات فنی لازم را داراست.

وی در پایان افزود: پرسنل منطقه دو در راستای توسعه فضای سبز عمومی در سطح منطقه نهایت تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا شهروندان بالاترین بهره اجتماعی را از امکانات سطح منطقه ببرند.