مجمع عمومی هیات فوتبال کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه و اعضای مجمع برگزار گردید.

مجمع عمومی هیات فوتبال کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه و اعضای مجمع برگزار گردید.

به گزارش چویر نیوز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع اعضای مجمع هیات فوتبال کرمانشاه با تاکید براینکه رئیس هیات فوتبال استان انصافا زحمت می کشد و جزء عقلای هیات های ما هستند گفت: رفتار اداره کل ورزش و جوانان در سال های گذشته با هیات ما منطقی نبوده در حالی که می توانست بالای سر مجموعه باشد، پدری کند و بودجه اختصاص بدهد. اما با وجود این مشکلات آقای محبی این چراغ را با هیچ روشن نگه داشته است.
وی افزود: فوتبال به عنوان پدیده ی اجتماعی منحصر به فرد باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می شود از اینرو شاهد آن هستیم که کشورهای منطقه و رقبا سرمایه گذاری های عظیمی در فوتبال کرده اند. آنوقت ما در ایران گرفتار این هستیم که یک مدیر کلی میلش به فوتبال نمی کشد! در این شرایط حتی اگر همه دست به دست هم بدهیم و یک صدا بشویم باز هم میزان هزینه ای که برای فوتبال می کنیم با رقبا قابل مقایسه نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در فوتسال و فوتبال ساحلی که کم خرج و پر سود هستند از رنکینگ خوبی در دنیا برخوردار هستیم. لذا به دلیل همین مزیت ها از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان می خواهم روی این دو کار بشود که عملیاتی تر است.
مهدی تاج اظهار داشت: لذا امیدوارم مسئولین استان اعم از استاندار، شهردار و… پای کار بیایند من هم آمادگی اینرا دارم که به سهم فدراسیون به رشد و توسعه فوتبال در استان کمک نمایم.
وی در خصوص سهمیه لیگ برتری هم افزود: تکلیف زمین مانده اداره کل و هیات استان این است که زیر ساخت های لازم برای تیم داری در لیگ را فراهم نمایند تا یک تیم بلافاصله بعد از حضور در لیگ حذف نشود.
تاج با اشاره دختران فوتسالیست کرمانشاهی که در استان های دیگر به ورزش می پردازند گفت:
یکی از گرفتاری های موجود این است که بازیکن های شما در تیم های دیگر در سایر استان ها مشغول هستند این در حالی است که خیلی از استان ها بازیکن وارد می کنند. لذا بحث تشکیل یک تیم فوتسال بانوان باید جدی گرفته شود من هم شخصا برای هر گونه کمکی آمادگی دارم و سهمیه می دهیم اما مابقی کارها با مجموعه استان می باشد.
در ادامه سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه رو به اعضای مجمع فوتبال گفت: ما در اداره ورزش و جوانان در کنار این ورزش هستیم و تمام قد حمایت خواهیم کرد.
منوچهر حاتمی با تشکر از رئیس هیات فوتبال افزود: آقای محبی علی رغم همه ی سختی ها چندین سال است که دارد کار می کند.
وی در پایان از رئیس فدراسیون فوتبال خواست کمک کند تا یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته یک حضور داشته باشد.
در پایان این نشست پس از رای گیری ساسان سهامی با ۲۸ را نایب رئیس آقایان، سمیه علی با کسب ۲۸ رای نایب رئیس بانوان، حسین نجفی با کسب ۲۵ رای نماینده هیات ها و ولی بهرامی با کسب ۲۶ رای نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.

  • منبع خبر : چویرنیوز