مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن کریم در ۲۱ شهریورماه در کرمانشاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ، آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن سازمان اوقاف در کرمانشاه امروز (جمعه) ۲۱ شهریورماه […]

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن کریم در ۲۱ شهریورماه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ، آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن سازمان اوقاف در کرمانشاه امروز (جمعه) ۲۱ شهریورماه در شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: پیش از این برنامه آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن ویژه سنین زیر ۱۰ سال قرار بود در نهم اسفندماه سال گذشته برگزار شود که زمان آن بعلت شیوع کرونا به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: در طرح تشویقی قرآن ۱۵۹ نفر از حفاظ قرآن کریم حضور دارند که از این تعداد ۱۳۷ نفر خواهر و ۲۲ نفر از برادران هستند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح در ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: طرح تشویقی حفاظ با حضور داوران استانی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: در آزمون شفاهی قرآن ویژه رده سنی زیر ۱۰ سال نیز ۳۴۱ نفر حضور داشتند که از این تعداد ۱۳۲ پسر و ۲۰۹ نفر دختر هستند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: آزمون شفاهی قرآن زیر ۱۰ سال در استان کرمانشاه در ۱۱ حوزه امروز جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار شد.