تقاطع غیر هم سطح امام خمینی(ره) کرمانشاه ظهر امروز پنج شنبه 21 فروردین ماه همزمان با میلاد منجی عالم بشریت و جشن نیمه شعبان در فاز نخست مورد بهره برداری قرار گرفت. در مراسم امروز که با حضور استاندار، شهردار، فرماندار و جمعی از مدیران شهری برگزار گردید فاز نخست آن که شامل مسیر شرق […]

تقاطع غیر هم سطح امام خمینی(ره) کرمانشاه ظهر امروز پنج شنبه 21 فروردین ماه همزمان با میلاد منجی عالم بشریت و جشن نیمه شعبان در فاز نخست مورد بهره برداری قرار گرفت.
در مراسم امروز که با حضور استاندار، شهردار، فرماندار و جمعی از مدیران شهری برگزار گردید فاز نخست آن که شامل مسیر شرق به غرب و بالعکس هم سطح بود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران گفت: تقاطع غیر هم سطح امام خمینی(ره) در سه سطح زیر گذر، روگذر و سطح صفر طراحی شده که امروز شاهد افتتاح فاز نخست آن هستیم.
ارجمندی افزود: مسیرهای گردشی این تقاطع به صورت روگذر شامل 2 رمپ شبدری و 2 رمپ جهتی می باشد که با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است تقاطع فوق الذکر با توجه به اینکه ورودی اصلی شهر کرمانشاه شناخته می شود و نیز نقطه اتصال شمال به جنوب شهر می باشد از بار ترافیکی بالایی برخوردار است که ایجاد این تقاطع در کاهش بارترافیکی و تسریع تردد خودرو ها تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.
خبرنگار: م . بستار