سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی «معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح » درجمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: ارتش امروز به لحاظ ساختاری، تجهیزات و خودکفایی و هم به لحاظ دینی و انقلابی یک ارتش نمونه روی زمین است. به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ ابوالفضل […]

سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی «معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح » درجمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: ارتش امروز به لحاظ ساختاری، تجهیزات و خودکفایی و هم به لحاظ دینی و انقلابی یک ارتش نمونه روی زمین است.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درجمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش جواد الائمه (ع) نزاجا گفت: خوشبختانه روحیه نشاط و دین داری در این مجموعه به حدی رسیده که مورد رضایت فرماندهان عالی رتبه خواهد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی مناسب سازمان عقیدتی سیاسی و حمایت فرماندهان و حضور اعزه روحانی عالم، جوان پسند و با روابط عمومی بالا در این مراکز، تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد و بال معنوی و مکتبی ارتش جمهوری اسلامی در استمرار حضور و نقش آفرینی اعلایی است که توسط این روحانیون ایفا می شود.
سردار سرتیپ شکارچی در مورد حضور و اشتغال در نیروهای مسلح گفت: کسی که نیروهای مسلح را بدون انگیزه الهی و دینی و بعنوان شغل عادی و ظاهری انتخاب می کند قطعا وسط راه به مشکل می خورد.

وی تاکید کرد: تجربه بنده نشان می دهد اگر کسی انگیزه دینی و الهی داشته باشد همه سختی هایی چون ماموریت ها، رفت و آمدها، دوری از خانواده و دیگر شرایط سخت نیروهای مسلح برای او تبدیل به شیرینی می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروز هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ مکتبی یک ارتش مقتدر و منحصر به فرد است که در دنیا نمونه ای ندارد.

سردار شکارچی با تاکید بر وحدت بین نیروهای مسلح تصریح کرد: کشور ما با وجود ارتش و سپاه بعنوان ید واحده، در هر شرایط سختی یک کشور شکست ناپذیر است.

وی در پایان سخنانش افزود: ارتش امروز هم به لحظ ساختار مادی اعم از تکنولوژی، تجهیزات، خوداتکایی و خودکفایی و هم به لحاظ معنوی، دینی و انقلابی یک ارتش نمونه روی زمین است بگونه ای که تاریخ کشور همچین دورانی را به یاد ندارد.