72 درصد سرقت های مهمی چون سرقت مغازه، منزل، خودرو، موتورسيکلت، قاپ زني، مسلحانه و سرقت به عنف در استان کرمانشاه کشف شده است.

72 درصد سرقت های مهمی چون سرقت مغازه، منزل، خودرو، موتورسيکلت، قاپ زني، مسلحانه و سرقت به عنف در استان کرمانشاه کشف شده است.
به گزارش چویر نیوز سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش 2 درصدی وقوع سرقت در استان اظهار نمود: با تلاش همکاران ما در طی سال 1402 سرقت مغازه 27 درصد، سرقت منزل 44 درصد، سرقت خودرو 20 درصد، سرقت موتورسيکلت 3 درصد و قاپ زني 36 درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه برخورد با اراذل و اوباش و عاملان تيراندازي به عنوان 2 گروه ناامن کننده جامعه را از برنامه هاي مهم پليس کرمانشاه در سال 1402 عنوان و تصريح کرد: با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي 399 نفر از اراذل و اوباش 448 نفر از عاملان تيراندازي دستگير شدند که نسبت به سال قبل به ترتيب 12 و 17 درصد رشد داشته است.
حاجیان افزود: سارقین مسلح که امنیت مردم را تهدید می کنند بدانند اگر در محل خود را تسلیم نکنند بر اساس قانون به کارگیری اسلحه در همان محل زمینگیر خواهند شد.

سردار حاجيان با اشاره به اینکه در سال 1402 بالغ بر 5 هزار و 700 معتاد متجاهر جمع آوری شده اند گفت: قول می دهم اگر ظرفیت کمپ های نگهداری معتادین افزایش پیدا کند هیچ معتاد متجاهری در خیابان باقی نماند.

عاليترين مقام انتظامي استان از آمادگي پليس براي تامين امنيت مسافران نوروزي خبر داد و گفت: بيش از 5 هزار نيروي پليس در بخش هاي مختلف انتظامي، راه و راهور آماده خدمات رساني به مردم و مهمانان نوروزي هستند.

وي امنيت مسافران نوروزي را خطر قرمز پليس عنوان و با تاکيد بر اينکه کرمانشاه جاي افراد مجرم و هنجارشکن نيست، گفت: ماموران انتظامي با قاطعيت و بدون گذشت با افرادي که به هر بهانه اي بخواهند کوچکترين مزاحمتي براي شهروندان و مسافران نوروزي ايجاد کنند، برخورد خواهند کرد.

  • منبع خبر : چویر نیوز