بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقدامی خیرخواهانه ۳۴۰ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال را به دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اهدا نمود. به گزارش خبرنگار چویر نیوز در مراسمی که بدین منظور در سالن جلسات معاونت غذا و دارو و با حضور دکتر محمدی معاونت غذا و دارو، محمدرضا نجفی شعاع […]

بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقدامی خیرخواهانه ۳۴۰ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال را به دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اهدا نمود.
به گزارش خبرنگار چویر نیوز در مراسمی که بدین منظور در سالن جلسات معاونت غذا و دارو و با حضور دکتر محمدی معاونت غذا و دارو، محمدرضا نجفی شعاع مدیربانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان کرمانشاه، نماینده مجمع خیرین استان و جمعی از خبرنگاران برگزار گردید دکتر محمدی طی سخنانی گفت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با مشکلات جدی در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز مواجه بودیم بنحوی که برای تامین ماسک و مواد ضد عفونی نیز با مشکل مواجه بودیم. اما به تدریج و با همراهی و مشارکت خیرین و انجمن های خیریه توانستیم بر این مشکلات غلبه کنیم.
وی افزود: یکی از نهادهایی که به کمک ما آمد و با تامین تجهیزات مورد نیاز بخشی از دغدغه های ما را تا حدودی کاهش داد بانک مهر ایران بود که برای اولین بار و در سطحی گسترده اقلام مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان استان را تامین نمودند.
در ادمه این مراسم محمدرضا نجفی شعاع مدیربانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان کرمانشاه، گفت: : بر اساس تفاهم نامه ای که ما بین بانک مهر ایران و وزارت بهداشت منعقد گردیده ۲۲هزار تسهیلات صد میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد بمنظور قدردانی از کادر درمان در نظر گرفته شده که سهم استان کرمانشاه از این مقدار به زودی اعلام خواهدشد.
نجفی شعاع افزود: همزمان با شیوع کرونا از سوی بانک مهر ایران ۱۳٠میلیارد تومان شامل ۱۵هزار قلم تجهیزات پزشکی به ۱۲۶مرکز در سطح کشور تحویل داده شده که سهم کرمانشاه از این مقدار پنچ میلیارد تومان شامل ۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن، ۲۴ دستگاه ضدعفونی کنندهUV ، ۱۴۶دستگاه پالس اکسی متر و ۱۴۶ دستگاه تب سنج است.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره در مشکلات و سختی ها در کنار مردم بوده آنچنان که در زلزله سال ۹۶ اقدام به ساخت مرکز بهداشت، ۴ باب مدرسه و پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به زلزله زدگان نمود.
وی در پایان با اشاره به فعالیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران ابزار امیدواری کرد که خیرین در این امور بانک مهر را همراهی کنند و افزود: بانک مهر ایران در قالب طرح همیاران مهر کمک های ماهیانه افراد و خیرین را جمع آوری و به دست افراد نیازمند در سراسر کشور می رساند.