در شرایطی که مردم به دلیل مشکلات اقتصادی در تامین نیازهای ضروری خود در بخش های مختلف با مشکل مواجه بوده و قدرت خرید افراد کاهش چشمگیری داشته است؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران پیرو سیاست های کلان خود به عنوان بانکی مردمی که همواره خود را ملزم به تسهیل شرایط زندگی مردم نموده طرحی […]

در شرایطی که مردم به دلیل مشکلات اقتصادی در تامین نیازهای ضروری خود در بخش های مختلف با مشکل مواجه بوده و قدرت خرید افراد کاهش چشمگیری داشته است؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران پیرو سیاست های کلان خود به عنوان بانکی مردمی که همواره خود را ملزم به تسهیل شرایط زندگی مردم نموده طرحی از سوی مدیران ارشد این بانک ارائه گردید با عنوان ” طرح کالا کارت” که بر اساس آن نیازمندی های مردم بر اساس یک قرارداد سه وجهی و با تهیه کالا کارت از سوی مردم نزد شعب بانک مهر ایران بدون سود و با اقساط مناسب تامین می گردد. این طرح پس از حوزه های معیشت، کالا و خدمات هم اینک به حوزه بهداشت و درمان نیز تسریع یافته است.
به گزارش چویر نیوز در این راستا قراردادی فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه و یکی از پزشکان توانمند کشور در چارچوب طرح کالا کارت و ارائه خدمات چشم پزشکی منعقد گردید.
در این مراسم محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه اظهار نمود: با اجرا و تسریع کالا کارت به حوزه درمان بار دیگر بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار مردم قرار گرفت تا بتواند بخشی از مشکلات و دغدغه های مردم را رفع نماید.
نجفی شعاع افزود: در راستای اجرای این طرح و در این مرحله قراردادی با دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص چشم پزشکی و از پزشکان نامی ایران منعقد گردید. که پس از این بیمارانی که توان پرداخت یکجای هزینه درمان خود را ندارند می توانند با ارائه پیش فاکتور از سوی پزشک و مراجعه به شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور از تسهیلات بدون بهره بانک مهر بهره مند شوند.
در ادامه دکتر جلیل امیدیان اظهار نمود: یکی از دغدغه ها و آرزوهای من همواره این بوده که زمان مراجعه بیماران بحث مسائل مالی بین بیمار و پزشک مطرح نشود، که خوشبختانه با ارائه این طرح از سوی بانک مهر ایران چند قدم به آرزوی خود نزدیک شدم.
دکتر امیدیان افزود: بیماری های مختلف چشمی از جمله آب مروارید، ناخنک، ضایعات قرنیه، انحرافات چشمی، ضعیفی چشم، نزدیک بینی، دور بینی و… وجود دارد که متاسفانه به دلیل هزینه های بالای درمان بسیاری از مردم از دریافت این خدمات محروم می باشند که با انجام طرح فوق این مشکل تا حدودی رفع می گردد.
گفتنی است بر اساس طرح کالا کارت بانک مهر ایران به بیمارانی که از سوی دکترهای طرف قرار داد به بانک معرفی می شوند تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اقساط ۶ – ۹ – ۱۲ – ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت و با کارمزد ۲ درصد تسهیلات درمان پرداخت می گردد.
گزارش از: م . بستار
عکس از: محمد حقیقی راد