مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان کرمانشاه به منظور انتخاب رئیس هیات هندبال روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در این دوره از انتخابات خانم پروین احمدیان و آقایان میلاد صفری و […]

مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان کرمانشاه به منظور انتخاب رئیس هیات هندبال روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این دوره از انتخابات خانم پروین احمدیان و آقایان میلاد صفری و ایرج یزدان پناه کاندید شده بودند که سرکار خانم احمدیان انصراف خود را اعلام نمودند. در ادامه دو نامزد تصاحب کرسی ریاست هیات هندبال به ارائه برنامه های خود پرداختند، سپس اعضای مجمع آرای خود را داخل صندوق انداختند.
پس از شمارش آرای ماخوذه آقای میلاد صفری ۳ رای و آقای ایرج یزدان پناه ۱۲ رای کسب نمودند. بدین صورت ایرج یزدان پناه با رای اکثریت اعضای مجمع برای مدت ۴ سال به ریاست هیات هندبال منصوب گردید.
لازم به ذکر است که در این مراسم صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حضور هر سه کاندید و تبریک به فرد منتخب خواهان رفع مشکلات موجود ورزش هندبال و توجه ویژه به هندبال بانوان گردید.
رحیمی در ادامه و با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از کرونا برای تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب خواستار حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر هندبال شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به پروژه های متعدد ورزشی افتتاح شده در چند سال اخیر از افتتاح زمین ساحلی هندبال تا پایان سال مالی خبر داد.
گفتنی است که در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از زحمات حمیدرضاعزتی رئیس پیشین هیات هندبال استان و دبیر فدراسیون هندبال تقدیر بعمل آمد.