نشست مجازی علیرضا کاکاوند مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با اصحاب رسانه استان روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹برگزار می گردد. به گزارش دفتر روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، مدیر دفتر روابط عمومی آبفا ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت مقابله با کرونا، و حفظ سلامت اصحاب رسانه، نشست خبری […]

نشست مجازی علیرضا کاکاوند مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با اصحاب رسانه استان روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹برگزار می گردد.

به گزارش دفتر روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، مدیر دفتر روابط عمومی آبفا ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت مقابله با کرونا، و حفظ سلامت اصحاب رسانه، نشست خبری مدیر عامل شرکت با رسانه های استان از طریق وبینار، روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

علی مرادی افزود: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و با توجه به سیاست های کشور در راستای تعدیل برنامه های حضوری، فرصت استفاده از تمامی ظرفیت های فضای مجازی جهت انجام بهینه امور ایجاد شده است.

وی بیان کرد: سعی ما در دفتر روابط عمومی این است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، و حفظ سلامت عمومی، با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی، ارتباطات در حوزه روابط عمومی را به صورت غیر مستقیم، مجازی و الکترونیک انجام و از برگزاری نشستهای حضوری با هر عنوانی خودداری نماییم. چرا که حفظ سلامت هم استانی های عزیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. بنابراین روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در جهت ارج نهادن به جایگاه رسانه و پاسخ به سوالات خبرنگاران گرامی پیرامون اقدامات و فعالیت های شرکت آبفا، اقدام به برگزاری نشست مجازی با حضور مدیر عامل شرکت و اصحاب رسانه نموده است.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفا استان در پایان اضافه کرد: در خصوص نحوه برگزاری و شرایط حضور در این وبینار در تاریخ ۱۶ آذر ماه، و از طریق پرتال خبری شرکت آب و فاضلاب استان و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.