سرویس ورزشی سلام کرمانشاه- یاسر کمری یکی از دهها ورزشکار معلول کرمانشاهی است که علی رغم محدودیت های جسمی و با وجود مشکلات و موانع فراوان رویاهایش را در ورزش قهرمانی جستجو می کند.

سرویس ورزشی سلام کرمانشاه- یاسر کمری یکی از دهها ورزشکار معلول کرمانشاهی است که علی رغم محدودیت های جسمی و با وجود مشکلات و موانع فراوان رویاهایش را در ورزش قهرمانی جستجو می کند. کمری پس از محک زدن چندین رشته ورزشی سرانجام قایقرانی را ورزشی مناسب برای تحقق رویاهایش دانست و پس از کسب مهارت های لازم در فاصله ای کوتاه توانست در ماده پاراکانو مقام سوم کشوری را کسب نماید.
محدودیت ها و موانع سر راه ورزش قهرمانی به ویژه برای ورزشکاران معلول از یک سو و مشکلات خاص رشته قایقرانی همچون فقدان دریاچه مصنوعی، قیمت بالای قایق و پارو از سوی دیگر شرایط را برای پرداختن به ورزش قهرمانی در این رشته با چالش های جدی مواجه نموده است. مضاف بر این مشکلات بلاتکلیفی هیات قایقرانی باعث شده تا این ورزشکار نتواند به تمرینات خود ادامه بدهد!
امید می رود با توجه ویژه ی ورزش و جوانان استان به مشکلات پیش روی این رشته ورزشی جذاب و تعیین تکلیف هیات قایقرانی شرایط برای تمرین و تداوم افتخار آفرینی یاسر کمری و سایر ورزشکاران این رشته ورزشی فراهم گردد.

  • منبع خبر : چویرنیوز