در آخرین روزهای سال و در آستانه نوروز شاهد بخششی دیگر از سوی کرمانشاهیان بودیم تا ششمین اهدای عضو استان کرمانشاه درسال۱۴۰۰ این بار به نام سید محمود مرادی اهل قصرشیرین رقم بخورد. حسن مرادی مدیرعامل انجمن اهداء عضو ایرانیان شعبه استان کرمانشاه در گفتگو با چویر نیوز با اعلام این خبر گفت: جانبخش سیدمحمود […]

در آخرین روزهای سال و در آستانه نوروز شاهد بخششی دیگر از سوی کرمانشاهیان بودیم تا ششمین اهدای عضو استان کرمانشاه درسال۱۴۰۰ این بار به نام سید محمود مرادی اهل قصرشیرین رقم بخورد.
حسن مرادی مدیرعامل انجمن اهداء عضو ایرانیان شعبه استان کرمانشاه در گفتگو با چویر نیوز با اعلام این خبر گفت: جانبخش سیدمحمود مرادی ۳۲ ساله اهل روستای آقا برار شهرستان قصرشیرین بستری در بیمارستان قصرشیرین علیرغم تلاشهایی که برای نجات جان وی توسط تیم درمان صورت گرفت متاسفانه مرگ مغزی نامبرده توسط تیم پزشکی تایید و باهماهنگی های بعمل آمده واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ۳عضو او شامل کبد وکلیه ها به ۳نفر اهداء گردید.
مرادی باتقدیر از این بخشش افزود: این اقدام ارزشمند به ۳ نفر از بیماران نیازمند حیاتی دوباره بخشید که امیدوارم این کار ایثارگرانه در جامعه نهادینه شود و مردم شریف استان کرمانشاه نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته باشند.
مدیرعامل انجمن اهداء عضو ایرانیان شعبه استان کرمانشاه درپایان از مردم شریف استان، بزرگان و ریش سفیدان، اصحاب قلم و رسانه و تمامی کسانی که دربین مردم صاحب نفوذ هستند خواست در تبیین وتشریح این عمل خداپسندانه تلاش نمایند.
گفتنی است که شهروندان می توانند با دریافت کارت اهداء عضو به عنوان سفیر اهداء عضو در این عرصه نقش آفرینی نمایند.