به‌ گزارش چویرنیوز به نقل از دفتر دکتر محمد رشیدی نمانیده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، وی در نشست علنی امروز (سه شنبه 4 مردادماه) گفت: ۵ مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه است و با یاد گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، این روز افتخارآفرین را به مردم کرمانشاه و کشور تبریک می‌گویم.

به‌ گزارش چویرنیوز به نقل از دفتر دکتر محمد رشیدی نمانیده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، وی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ مردادماه) گفت: ۵ مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه است و با یاد گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، این روز افتخارآفرین را به مردم کرمانشاه و کشور تبریک می‌گویم.

نماینده مردم شریف کرمانشاه ضمن تذکر شفاهی به وزیر دفاع و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: به‌دلیل تصویب حق مناطق جنگی در مجلس شورای اسلامی و متعاقبا در قانون بودجه، دولت باید برای پرداخت حق مناطق جنگیِ نیروهای مسلح و بازنشستگان اقدام فوری کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش و هیئت دولت، خواستار اجرای رتبه‌بندی معلمان شد و تصریح کرد: هیات دولت باید نگاه ویژه به تورم افسارگسیخته داشته باشد زیرا قدرت خرید مردم در حال نابودی است و افزایش روزانه قیمتها، توان خرید مردم را گرفته است.

دکتر محمد رشیدی ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهور به جهت صدور دستور بررسی مشکلات مدیریتی استان کرمانشاه توسط هیات بازرسی، خاطرنشان کرد: کرمانشاه امروزه گریبانگیر مدیریت اجرایی فشل شده است و مردم و جوانان کرمانشاه چشم‌انتظار تحقق وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی هستند.

  • منبع خبر : دفتر دکتر محمد رشیدی نمانیده مردم شریف کرمانشاه