به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری با حضور دکتر نوروزی ، حجت‌الاسلام احمدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت‌الاسلام اشک تلخ مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری با حضور دکتر نوروزی ، حجت‌الاسلام احمدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت‌الاسلام اشک تلخ مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.
دکتر نوروزی در این جلسه گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد تا شاهد رشد اخلاق،صداقت و اعتماد در جامعه باشیم.
شهردار کرمانشاه ادامه داد: معروف فقط پرداختن به امر حجاب نیست هر موضوعی در زمینه های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی نیاز به معروف دارد چرا که دایره امر به معروف و نهی از منکر بسیار گسترده است.
دکتر نوروزی ادامه داد: در فریضه امر به معروف و نهی از منکر متاسفانه بیشتر به نهی از منکر پرداخته ایم در حالیکه باید به امر به معروف هم توجه شود و این موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر را باید ابتدا از خود شروع کنیم و در مرحله بعد تربیت و امر به معروف را باید از دوران کودکی آغاز کنیم و بصورت عمقی به موضوع مهم و تأثیرگذار امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم.
حجت الاسلام اشک تلخ مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه در امر پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در میان ادارات استان نقش پررنگ و پیشرویی دارد و جلسات برگزار شده در این زمینه کاربردی بوده و مصوبات آن اجرایی شده است.
وی افزود: یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت انجام امر به معروف و نهی از منکر استفاده از تبلیغات سطح شهر است که با مساعدت شهردار محترم بخشی از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر در اختیار این شورا و امور فرهنگی قرار گرفت و شورا از این بیلبوردها تبلیغاتی به ویژه در زمینه حجاب استفاده خوبی نموده است.
مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه همچنین گفت: در ایام محرم و صفر امسال ۵۰ درصد بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به عاشورا و امام حسین (ع) اختصاص یافت و از طریق این بیلبوردها پیامهای مذهبی و دینی اطلاع رسانی شد همچنین با توجه به سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به جهاد تبیین همایشهای جهاد تبیین در مجموعه شهرداری کرمانشاه برگزار گردید و ۱۱ همایش بزرگ جهاد تبیین برگزار شد و همچنین در این خصوص ویژه نامه هایی طراحی و توزیع گردید که با استقبال خوبی مواجه شد.
حجت الاسلام اشک تلخ افزود: ارتقاء جلسات هفتگی زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های شورا بود که با از لحاظ کیفیت و کمیت نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است ، همچنین برگزاری همایش تفحص سیره شهدا با برگزاری کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.
مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های این شورا حضور و همراهی با شهردار محترم در مساجد سطح شهر است که از این جلسات مفید در راستای تحقق اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کردیم و بطور قطع همانگونه که تاکنون برنامه های زیادی در این زمینه برگزار شده در آینده نیز با توان و قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه از تلاش های شهرداری کرمانشاه در جهت ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد و شهرداری را از ادارات پیشرو در این زمینه دانست

  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری کرمانشاه