مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور با حضور قایقرانان ۱۱ استان در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. به گزارش سرویس ورزشی چویر نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره پیشکسوت فقید زنده یاد حسین شیر محمدی مسابقات پاراکانو کشور با حضور قایقرانانی از استان های البرز- آذربایجان غربی- تهران- […]

مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور با حضور قایقرانان ۱۱ استان در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی چویر نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره پیشکسوت فقید زنده یاد حسین شیر محمدی مسابقات پاراکانو کشور با حضور قایقرانانی از استان های البرز- آذربایجان غربی- تهران- زنجان- کردستان- کرمان- کرمانشاه- گیلان- مازندران- همدان و یزد در تاریخ دهم آبانماه برگزار گردید.
یاسر کمری تنها نماینده کرمانشاه در این دوره از مسابقات خوش درخشید و توانست در ماده های تک نفره پاراکانو و پاراتورینگ ۲۰۰ متر به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب نماید.
نکته حائز اهمیت این که یاسر کمری در اولین تجربه خود در مسابقات قهرمانی کشور توانست حائز چنین رتبه ای شود.
این ورزشکار حرفه ای کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی چویر نیوز گفت: تنها به مدت یکسال در این رشته به فعالیت مشغول می باشم که تمرینات خود را در سراب نیلوفر زیر نظر مربیان زحمت کش کرمانشاهی انجام می دادم.
وی افزود: این دوره از مسابقات به عنوان اولین تجربه توانستم روی سکو بروم اما این رتبه به هیچ عنوان برایم قانع کننده نیست و با تمام توان به تمریناتم ادامه خواهم داد تا بتوانم بر روی سکوی قهرمانی کشور بایستم و با عضویت در تیم ملی برای مردم عزیز ایران و کرمانشاه افتخار آفرینی کنم.