از هفته گذشته طبق پیش بینی های هواشناسی و همزمان با کشور، برف نقاط مختلف استان را سفید پوش نمود. شدت و حجم بارش در برخی از مناطق باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی و در نتیجه قطع دسترسی به تعدادی از روستاها گردید همچنین تردد در سایر جاده های استان نیز با کندی و […]

از هفته گذشته طبق پیش بینی های هواشناسی و همزمان با کشور، برف نقاط مختلف استان را سفید پوش نمود. شدت و حجم بارش در برخی از مناطق باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی و در نتیجه قطع دسترسی به تعدادی از روستاها گردید همچنین تردد در سایر جاده های استان نیز با کندی و تاخیر انجام شد و موجب بوجود آمدن تصادفات، خرابی خودروها و در نتیجه تحمیل هزینه های مادی و معنوی به عده ای از هم استانی ها گردید.
تداوم این وضعیت و قطع خدماتی چون آب، برق، اینترنت، گاز و… در برخی مناطق علاوه بر مردم، دستگاه های خدمات رسان را هم به دردسر انداخت. تا جایی که تلاش ها برای بازگرداندن وضعیت به شرایط عادی در برخی از روستاها و شهرها تا چند روز ادامه داشت. از طرفی گستردگی مناطق درگیر با برف و کمبود منابع و امکانات علی رغم پای کار آمدن همه نیروهای عملیاتی و حتی ستادی تمامی دستگاه های خدمات رسان، ارائه خدمات به کندی پیش می رفت و این مسئله خود باعث بروز نارضایتی و اعتراض گردید.
اما آنچه که غیر قابل کتمان و چشم پوشی می باشد اینکه نیروه های زحمت کش راهداری، هلال احمر، توزیع برق، آبفا، مخابرات و… بدون کوچکترین ادعا و چشمداشتی شبانه روز تلاش نمودند تا بحران بوجود آمده را کنترل و رفع نمایند لذا قدردانی از زحمات این عزیزان موجب رفع خستگی آنها خواهد بود.