شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به حادثه تصادف سرویس مدرسه در کرمانشاه، اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه که صبح امروز در محور هلشی به ماهیدشت رخ داد، دو نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند و تعدادی هم مجروح شدند. وی ضمن ابراز همدردی با خانواده دانش آموزان […]

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به حادثه تصادف سرویس مدرسه در کرمانشاه، اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه که صبح امروز در محور هلشی به ماهیدشت رخ داد، دو نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند و تعدادی هم مجروح شدند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده دانش آموزان جانباخته، اضافه کرد: باتوجه به وقوع این حادثه ناگوار دستورات لازم را برای رسیدگی سریع به آن صادر شده و پیگیری های قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین پیگیری های لازم برای تسریع در روند درمان دانش آموزان مصدوم این حادثه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از آموزش و پرورش استان خواسته شده تا گزارشات خود را در مورد این حادثه به دستگاه قضایی ارائه کند، متذکر شد: از پلیس راه استان هم خواسته ایم تا نتیجه بررسی های خود را سریعا به دستگاه قضای اعلام کند تا با مقصرین این حادثه برخورد قانونی صورت گیرد.