در اجرای طرح مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روزهای پایان سال و همچنین شروع سال جدید که شما بازاریان و اصناف محترم تمامی امیدتان به توسعه فروش و تجارت بوده همه ما در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی که در واقع یک خانواده اقتصادی محسوب می شویم شاهد رکود حاکم بر […]

در اجرای طرح مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روزهای پایان سال و همچنین شروع سال جدید که شما بازاریان و اصناف محترم تمامی امیدتان به توسعه فروش و تجارت بوده همه ما در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی که در واقع یک خانواده اقتصادی محسوب می شویم شاهد رکود حاکم بر بازار شما عزیزان بودیم.

در این برهه خاص زمانی مکاتبات و پیگیری هایی متعددی از سوی اتاق اصناف با دستگاههای دولتی در جهت رسیدگی به وضعیت رکود بازار صورت گرفته که به نحوی فشار مضاعف این تعطیلی نا خواسته جبران گردد.

اکنون به جهت اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در بازار، با همکاری و همراهی شما بزرگواران، شهر کرمانشاه وضعیت بهتری نسبت به مابقی شهرهای کشور پیدا کرده که جای بسی خوشحالی و شکرگزاری دارد.

شما بازاریان باز هم نشان دادید در راستای سلامتی و پویایی مردم این دیار بی تفاوت نبوده و نیستید.

لذا بر خود واجب و لازم میدانم از همکاری و تلاش صمیمانه شما در راستای مبارزه با این ویروس منحوس تقدیر و تشکر نمایم .

در خاتمه مجدد از یکایک شما بازاریان وصنوف محترم تقاضامندم با توجه به حساسیت موضوع و در روزهای آخر فروردین ماه و در مبارزه با شیوع گسترده بیماری کرونا، با صبر و شکیبایی همیشگی از بازگشایی بازار تا بیست ام فروردین خودداری نمایید.

بدیهی است نتیجه تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی بازار به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

ضمنا از تمام ادارات و ارگانها و پزشکان پرستاران و بهیاران وکادر درمانی تقدیر و تشکر مینمایم.

اتاق اصناف کرمانشاه