در پی تایید حکم اعدام محیط بان برومند نجفی از سوی دیوان عالی کشور و بمنظور ایجاد صلح و سازش و بخشش این محیط بان از سوی خانواده مقتول “ستاد صلح علوی” اعلام موجودیت کرد. به گزارش سرویس اجتماعی چویر نیوز پس از اعلان خبر تایید حکم اعدام این محیط بان در دیوان عالی کشور […]

در پی تایید حکم اعدام محیط بان برومند نجفی از سوی دیوان عالی کشور و بمنظور ایجاد صلح و سازش و بخشش این محیط بان از سوی خانواده مقتول “ستاد صلح علوی” اعلام موجودیت کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی چویر نیوز پس از اعلان خبر تایید حکم اعدام این محیط بان در دیوان عالی کشور جمعی از فعالین اجتماعی و رسانه ای استان با تشکیل ستاد صلح علوی و به نیت جلب رضایت اولیای دم و نجات جان این محیط بان که نا خواسته و در حین انجام ماموریت مرتکب قتل شده بود قدم پیش گذاشتند.
این اقدام و فراخوان بمنظور برقراری صلح و سازش با استقبال بسیاری از بزرگان و مسئولین استان مواجه گردید تا آنجا که رئیس کل دادگستری استان نیز آمادگی خود را جهت کمک به حل این موضوع اعلام و اظهار نمود: بنده حاضرم شخصا در منزل مرحوم مقتول رضوان جایگاه برای دست بوسی و جلب رضایت حاضر شوم.
توسلی زاده افزود: والدین مقتول در محل کار به اینجانب مراجعت داشته اند، آنها را انسانهای شریف و بزرگواری دیدم و به گذشت آنان خیلی امیدوارم.
گفتنی است که ۱۴ مرادماه ۱۳۹۹ و در جریان تعقیب و گریز نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در منطقه حفاظت شده بیستون با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید بر اثر تیراندازی یک تن از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد. در پی این واقعه محیط بان برومند نجفی به اتهام قتل زندانی و آبان ماه سال جاری به قصاص محکوم شد.