مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: در راستای ارتقای […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط‌زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند و از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

وی گفت: استان کرمانشاه دارای ۶ مرکز معاینه فنی است که در پنج ماهه سالجاری ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به این مراکز مراجعه کرده اند که از این تعداد خودرو ۲۰ هزار و ۶۲۱ خودرو سنگین موفق به اخذ معاینه فنی شده اند که تعداد خودرو های سنگین مراجعه کننده نسبت به سال گذشته ۶.۲ درصد رشد داشته است.

کرمی افزود: تعداد خودرو های مردود شده ۲هزار و ۷۴۶ خودرو است که تعداد مردودی‌های امسال ۳۷ درصد بیشتر از سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت : با توجه به متصل بودن تمامی مراکز به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) نتایج حاصل از تست خودروها رصد شده و در صورت عدم وجود مشکل گواهی معاینه فنی صادر می‌شود.