بنیاد دستان مهربان سازمانی است غیر دولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد که در آبان ماه 1386 با تمرکز بر حمایت و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند توسط دکتر شهرام فرجی راه اندازی شد. این موسسه خیریه در پانزدهمین سال فعالیت خود توانسته بالغ بر 15 هزار مددجو را در غالب 3200 خانواده در کل ایران تحت پوشش قرار بدهد.

بنیاد دستان مهربان سازمانی است غیر دولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد که در آبان ماه ۱۳۸۶ با تمرکز بر حمایت و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند توسط دکتر شهرام فرجی راه اندازی شد. این موسسه خیریه در پانزدهمین سال فعالیت خود توانسته بالغ بر ۱۵ هزار مددجو را در غالب ۳۲۰۰ خانواده در کل ایران تحت پوشش قرار بدهد.
سرویس اجتماعی چویر نیوز- بنیاد دست های مهربان هم اکنون در ۲۰ استان کشور دارای شعبه بوده و به فعالیت های خیرخواهانه مشغول می باشد.
این موسسه فعالیتهای خود را در استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۷ آغاز نمود و هم اکنون ۳۷۰ نفر در غالب ۱۲۱ خانواده را تحت پوشش قرار داده است.

در آستانه پنجمین سالروز تاسیس دفتر کرمانشاه امین حاجیان جانشین مدیرعامل بنیاد با حضور در دفتر مرکزی این بنیاد در کرمانشاه ضمن بازدید و بررسی فعالیت های شعبه کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر گردید و به ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد در کشور و استان پرداخت.
حاجیان با اشاره به تمرکز فعالیت های بنیاد بر حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: اهم اقدامات بنیاد بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار معطوف گردیده است. که در این راستا تا کنون در استان های دارای شعبه از جمله تهران، قم، مازندران، سمنان، کرمانشاه و… کارگاه هایی را به همین منظور راه اندازی و تجهیز نموده ایم.
جانشین مدیرعامل بنیاد دست های مهربان در ادامه افزود: در راستای حمایت از کودکان نیازمند تحت پوشش مدارس متعددی در استان های مختلف با کمک خیرین و حامیان بنیاد تاسیس نموده ایم. از جمله مدرسه اتیسم در اصفهان، هنرستان کشاورزی مراغه، دبستان هوشمند محمود آباد فارس، دبستان مراغه و کانکس تحصیلی وینه بهاران در کرمانشاه به بهره برداری رسیده اند. همچنین مدرسه معلولان تبریز و ۲۰ مدرسه زنجیره ای در سیستان و بلوچستان نیز در حال احداث می باشد.

امین حاجیان بخشی دیگر از فعالیت های بنیاد را راه اندازی کمپین های حمایتی مانند کمپین مداد نارنجی، کمپین مناطق آسیب دیده در زمان سیل، و زلزله برشمرد.
گفتنی است بنیاد دستان مهربان حامی زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند در استان کرمانشاه آماده جذب کمک های مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران می باشد.

خیرین کرمانشاهی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۹۱۶۹۴۷۶۳ و شماره حساب ۸۴۱۰۶۵۱۲۳۲ واریز نمایند. و یا کمک های غیر نقدی خود را به آدرس کرمانشاه چهارراه نوبهار کوی ۱۰۸ پلاک ۳ تحویل نمایند.

  • منبع خبر : چویرنیوز