سردار کارگر رئيس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غروب چهارشنبه ۱۱ دی ماه در نشست بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: مهندس بازوند یک استاندار بسیجی و تلاشگر است و از زحماتی که ایشان برای اجرایی شدن پروژه باغ موزه دفاع مقدس کشیدند؛ تشکر می‌کنم. به گزارش واحد خبر […]

سردار کارگر رئيس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غروب چهارشنبه ۱۱ دی ماه در نشست بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: مهندس بازوند یک استاندار بسیجی و تلاشگر است و از زحماتی که ایشان برای اجرایی شدن پروژه باغ موزه دفاع مقدس کشیدند؛ تشکر می‌کنم.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ وی افزود: من در سال های جنگ در کرمانشاه بودم‌. وضعیت امروز کرمانشاه با دهه ۶۰ قابل مقایسه نیست و کارها و خدمات بسیار زیادی در این جا صورت گرفته است.

سردار کارگر با تشریح جایگاه برجسته کرمانشاه در سال های جنگ عنوان کرد: کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی مقر فرماندهی غرب و شمال غرب کشور بود و مسئولیت استان های همجوار تا آذربایجان غربی با اینجا بود و این جایگاه باید در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد: مردم کرمانشاه در سال های جنگ و در مبارزه با ضد انقلاب، سختی های بسیاری را تحمل کردند تا آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نرسد و باید کتاب ها و رمان ها در مورد این رشادت ها و ایثارگری‌ها نوشته شود.

سردار کارگر عنوان کرد: در این باغ موزه باید نقش عظیم امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کرمانشاه در سال های جنگ را برای کل کشور به نمایش گذاشته شود.

  • منبع خبر : پرتال استانداری کرمانشاه